zaterdag 2 februari 2013

Babydeken en knuffels

Enkele maanden geleden moest ik noodgedwongen rusten.  In die periode heb ik een granny square-deken gehaakt voor een kinderbedje.

A few months ago I had to take a few weeks off. During that time, I crocheted a granny square-blanket for a crib.

Hace unos meses estuve dada de baja por un tiempo. Así tuve el tiempo para hacer una manta granny square a ganchillo para una cuna.

Met de restjes van de wol heb ik deze knuffel gehaakt.  Ik vond hem zo leuk, dat ik alle wol heb opgebruikt wat resulteerde in deze 5 giraffen.

With the leftovers of the wool I crocheted this stuffed animal. I liked it so much that I used all the wool and made these 5 giraffes.

Con el sobrante de la lana ganchillé este peluche. Me gustaba tanto que usé toda la lana y hice estas 5 jirafas.


Het dekentje en één giraf zijn gereserveerd.  Drie van hen houden mij nog gezelschap.
De vijfde heeft reeds een nieuw vriendje gevonden...

The blanket and one of the giraffes have already been given away... Three of them are still keeping me company. The fifth one has already found a new friend...

La manta y una de las jirafas ya di a alguien... Tres jirafas todavía están conmigo. La quinta ya encontró un nuevo amigo...


6 opmerkingen:

  1. Wauw! Ze zijn super, super, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige giraffen kon ik maar haken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij 30 volgers komt er een nieuwe give away. Wie weet terug met een giraf...;-)...

      Verwijderen
  3. Heel mooi, deze giraf is één van mijn favoriete knuffels om te haken;-)
    Leuk dat je kwam linken op ikblogjijblogt, wees vrij om dat nu ook weer te doen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen