zaterdag 1 juni 2013

Knuffeltje Konijn

Gisteravond stond 'ie in elkaar. Een nieuwe gehaakte knuffel: Knuffeltje Konijn.

Last night I finished another crochet stuffed animal, a rabbit.

Ayer a la tarde hice otro peluche de crochet, un conejo.


De beschrijving haalde ik uit een boekje van Phildar "Fashion Baby" dat ik op de rommelmarkt mee mocht nemen voor 0,50 euro.
De beschrijving vond ik niet zo duidelijk, maar ik ben er toch uitgeraakt. Ik maakte hem met Catania, haaknaald 3,5. De mond er mooi opzetten, was het moeilijkste ;-).

I got the instructions from a book from Phildar, "Fashion Baby", which I bought at a yard sale for 50 cents. The instructions weren't really clear, but I managed to understand them in the end. I made the rabbit with Catania, crochet needle 3.5. Giving it a nice mouth was the hardest part!

Encontré la descripción en un libro de Phildar, "Fashion Baby", que había comprado en un mercadillo para 50 centavos. La descripción no era muy clara, pero al final la entendí. Hice el conejo con Catania, aguja de crochet 3,5. Lo más dificil era hacer la boca!

Welke diertjes zou ik nu eens gaan haken...

What other animals should I crochet now...

Qué otros animales haría ahora...


6 opmerkingen:

  1. Wat 'n mooi en vrolijk konijn! Prachtige lente-kleurtjes! :)

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Wat een mooie haakwerkjes heb je hier en in je vorige post staan.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk geworden. echt super. ik ga je ook zeker volgen. :-)

    liefs
    nancy

    http://haakmutsie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n lieverd ! Knap gedaan ! Leuk, om hier ook de Spaanse vertaling te zien : ik lees die dan eerst, en dan ga ik controleren of ik het begrepen heb ;-). Zo kan ik mijn Spaans nog wat oefenen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De vertalingen worden gedaan door de middelste dochter L., waarvoor dank! Bij de oudere berichten staan ook al veel vertalingen. Leuk dat ze ook door Nederlandstaligen worden gelezen.

      Verwijderen