zondag 14 juli 2013

Give away??

50 volgers op mijn blog! Volgens blogger zijn het er 52, maar als ik zelf ga tellen, zijn het er 50...
Wat denken jullie? Een nieuwe give away bij 65 volgers?
Op Facebook zijn er nu 65 likes. Hier een give away bij 100?
Dan heb ik nog even de tijd om na te denken wat ik ga weggeven.

Ik ben een beetje gevorderd met het in elkaar steken van de gehaakte knuffels...

... en er zijn ook nog enkele bloemetjes gehaakt voor mijn primulaplaid.

Deze week zal ik ook nog wat aan de naaimachine gaan zitten, heb een leuk swapje met Lesley. Als dit klaar is, krijgen jullie het te zien.

Nu eerst nog wat gaan genieten van het avondzonnetje!


3 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat gaat iedereen snel, hier ook weer zoveel creaties.
    die bloemen zijn mooi, ben benieuwd naar het deken ermee.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hübsche Blumen. Gefällt mir.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je eens op mijn blog bent komen kijken. Zo heb ik die van jou nu ook ontdekt. Ik ga zeker nog wat verder lezen, en hopelijk komt die give away er heel binnenkort. Je hebt er alvast weer een volger bij...

    Http://neven-jansen.be/mama

    BeantwoordenVerwijderen