woensdag 3 juli 2013

Haak-update

Vandaag enkele haakwerkjes in elkaar gestoken. Bij buurvrouw zag ik Pita de muis en Bertje het kuiken van Grietje. Ik vond ze zo leuk dat ik ze ook een keer wilde maken.

Ik zette nog een Baboesjka, een eendje en een vogeltje in elkaar.


 Ik weet niet meer waar ik de beschrijving van de eend had gevonden.


In de plaatselijke Oxfam Wereldwinkel vond ik een mooie kartonnen taartplateau bij de koopjes.

Hij leek me wel leuk om de kleinere haakwerkjes op te presenteren.

Rupsje Nooitgenoeg maakte ik al eerder. Ik ben hem nog eens aan het maken, maar i.p.v. met losse bolletjes probeer ik nu een lang lichaam te maken, zodat ik het nadien in dezelfde vorm kan zetten zoals hij origineel op de boeken staat.


En als dat me gelukt is, kan ik weer aan nieuwe dingen beginnen. Het pakket Catania dat ik bestelde, is gearriveerd. Ik kan weer volop kiezen tussen de mooie kleurtjes ;-)


7 opmerkingen:

  1. Mooi! (het eendje is echt superschattig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal leuk,
    ik haak zulke figuurtjes voor bewoners van rusthuizen om aan hun rollator te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn al je haakwerkjes mooi geworden. En wat een uitnodigend pakket garen. Je kunt echt weer even vooruit.

    Geniet lekker, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Wat mooi allemaal, ik vind het blauwe eendje wel iets hebben.
    En whow! Wat een GROTE zak garen !!!!! Kom je even met toe denk ik hé:-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid, al die beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen