dinsdag 27 augustus 2013

Haakkleurtjes

Enkele dagen geleden kondigde Charlotte van Knussel een stockverkoop aan. Samen met één van de dochters en vriendin G. trokken we naar Massenhoven.

Bij het zien van al die kleurtjes Catania bij elkaar begon ik te twijfelen welke ik nu wel of niet had. Van enkele dacht ik zeker te zijn dat ik ze nog miste, dus nam ik ze mee. Haakkatoen heb je nooit teveel ;-).
Mijn "begonnen" bolletjes
"Intacte" bolletjes

Charlotte gaf me nog de tip mee dat er nu op de website een kleurenkaart staat. Aan de hand daarvan heb ik gisteravond mijn eigen kleurkaartjes gemaakt. Deze neem ik voortaan mee als ik nieuwe Catania ga shoppen.
Blijkt dat ik toch nog zeker 15 kleurtjes mis.
Ik schafte ook nog 3 haakboekjes aan.

Uit "Minihondjes haken" maakte ik de Maltezer;

uit "Bungelknuffels haken" de giraf.
Zoals steeds duurt het iets langer om de haaksels in elkaar te naaien dan om ze te haken ;-).
Ook deze gelukspoppetjes voor SISP wachten nog op afwerking, een 20-tal zijn er nu klaar.

De primulaplaid waar ik aan gestart was, zal waarschijnlijk een kussenovertrek worden;

en van deze maakte ik er nog verschillende bij:

Zoals Stephanie al zei: zéér verslavend om te maken ;-)...!


6 opmerkingen:

  1. Jij hebt nog genoeg projectjes om in elkaar te zetten. We krijgen die vast nog wel te zien.Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dat is een voorraadje.
    Knussel kende ik nog niet. Ze zijn ook lekker dichtbij...

    Veel succes met het in elkaar husselen :)

    Groetjes
    gaga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje ik dacht dat ik met veel dingen tegelijk bezig was...
    Hahaha je hebt veel moois liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OLÁ AMIGA,REALMENTE STEPHANIE TEM RAZÃO O CROCHÊ É UM VICIO DELICIOSO,(SORRIR).BOM FIM DE SEMANA,SEU BLOG É BEAUTIFUL.

    BeantwoordenVerwijderen