woensdag 15 januari 2014

Crochet Along

Hier konden jullie al lezen dat ik meedoe aan de Crochet Along nadat ik erover had gelezen bij Sofie.

Ondertussen zijn de bestelde kleurtjes aangekomen en ben ik gestart.

Dit is het voorlopige resultaat:

Vanwege het kunstlicht zijn de kleurtjes niet goed weergegeven.

Hier benaderen de kleuren iets meer de werkelijkheid.
Ergens zag ik het deken volledig in het wit verschijnen en vond dat ook wel mooi. Dat wilde ik ook uitproberen en ben er aan begonnen met een dikkere wol en in formaat voor een baby/kinderbedje.


Deze enkele rijen per week haak ik op 1 of 2 avonden, resten er nog een paar avonden om iets met mijn handen te doen...
De granny stripes vind ik heel leuk om te haken. Ik heb alle bolletjes en restjes die ik vond bij elkaar genomen en ben aan het haken geslagen. Ik zie wel hoe ver ik kom.



Tijdens het handwerkcafé haak ik voortaan enkel giraffen. Die kan ik bijna haken zonder mijn hoofd er bij te moeten houden, zo kan ik ook nog een beetje kletsen ;-).

Ben er nu eentje aan het maken met Catania Grande.
Ik zie dat er af en toe nieuwe volgers bijkomen op mijn blogje. Leuk! Ook op de Facebookpagina zijn er ondertussen 91 "vind-ik-leuks". Bij 100 volgt er een nieuwe give away!

5 opmerkingen:

  1. Ja, als je een foto neemt van je werkje, kunnen de kleuren een beetje verschillen. In het wit zal het ook wel mooi worden.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je ook meedoet met deze CAL en mooie kleurtjes heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf om hem in het Wit te maken..staat vast heel leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaw, die in wit zal ook heel mooi zijn ;-)
    Kom gerust weer een creatie linken op de wekelijkse ikblogjijblogt, link your stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the colors! Thanks for sharing. I am visiting from Meertje.

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/diy-shawl-pin-with-buttons.html

    BeantwoordenVerwijderen