donderdag 10 april 2014

Work in progress

Al een tijdje ben ik bezig aan een dekentje met "sleutelbloemen" uit het boek Haken en kleur. Helaas, de juiste kleuren wol raakten op en het werd opzij geschoven.



Dan maar terug mijn CAL-deken ter hand genomen...
Omdat 4 tot 6 rijtjes haken per week een beetje te weinig is voor mij, zocht ik nog enkele kleurtjes uit mijn voorraad en startte een nieuw dekentje.

Uit hetzelfde boek als de sleutelbloemen het strepen-dekentje - nog maar eens ;)...
Helaas... Ook hier hetzelfde probleem. Moest nog maar 2 kanten doen van de rand en alle wol op...


Dinsdagavond plaatste ik een bestelling voor o.a. Stylecraft Special DK bij Charlotte en vanmorgen om half 9 stond de postbode al aan de deur met de mooie bolletjes!


We weten weer wat te doen ;)!

3 opmerkingen:

  1. Zo die voorraad is weer mooi aangevuld. Je hebt mooie kleuren uitgekozen. Nu kan je weer verder met je haakwerkjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous colors and yarns!!!
    Have a fabulous weekend!
    Hugs from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your squares at the top of the post, beautiful colours. The yarn pic is scrummy too.

    BeantwoordenVerwijderen