donderdag 7 augustus 2014

Eindelijk...

... ik werkte nog eens enkele dingen af!

Dit konijntje wachtte al enkele weken om in elkaar gezet te worden.



Je ziet aan zijn uitgestoken armpjes dat hij zelf ook blij is, hij is helemaal in een "hoera"stemming ;).



Ondertussen werd er ook een geboortecadeautje afgewerkt. Dat kan ik pas goed laten zien wanneer het afgegeven is. Hier een kleine tip van de sluier. Benieuwd of iemand kan zien wat het geworden is...



En tot slot werden eindelijk de 6 (zés!) draadjes die uit mijn sjaal hingen, ingestopt. Nu de avonden wat frisser worden, zal hij eindelijk gebruikt kunnen worden ;).

Nog één geboortecadeautje te gaan en dan kan ik aan een nieuw, klein, projectje beginnen!


4 opmerkingen:

  1. Ondertussen weer overal wat aan 't bij lezen ;)
    Wat een schattig konijn is het geworden!
    Ik dacht dat ik je vraag al had beantwoord op mijn blog, niet dus, de laatste tijd spannen wij onze sjaal ook op, natspuiten en dan platleggen op een isolatieplaat (gekocht bij Hubo) , het geeft toch wel een mooi resultaat vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie konijn!
    En ik gebruik van die rubber tegels, gekleurde speelgoed tegels... Ik heb vorige week ook voor de eerste kever 'geblockt'.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally gorgeous, I love his long nose.

    BeantwoordenVerwijderen