zaterdag 30 augustus 2014

Even geleden

2 (regenachtige) weken vakantie, waarin ik regelmatig haakte, en daarna een drukke werkweek zorgden er voor dat het even duurde eer ik een berichtje postte..

Na mijn deken, maakte ik graag even terug iets kleiner. Ik begon aan een kussenovertrek voor de jongste dochter. Zij koos de kleuren en het patroon. Het strepenpatroon uit Haken en kleur vind ik nog steeds leuk om te doen.



De draadjes instoppen iets minder leuk ;).



Zodra het kussen klaar is, wordt het hier geshowd.

Gisteren zag ik bij Herriet een mooi patroontje van een slak. Herriet biedt het patroon van slakje Sofie gratis aan ter gelegenheid van haar 2e blogverjaardag. proficiat Herriet!
Gisteravond het slakje gehaakt, deze ochtend de voelsprietjes en daarna in elkaar gezet.
Ziehier mijn Sofie:



Dank je wel Herriet voor het leuke patroon! Sofie zal nog vlug enkele broertjes en zusjes krijgen ;).

1 opmerking:

  1. Gisteren gezien en vandaag al gehaakt. Wauw dat gaat vlug. het resultaat is mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen