zaterdag 12 december 2015

Mandjes en een hoesje

Vorige week kwam de Sint langs. Ik mocht hem helpen met het maken van enkele cadeautjes.

De schoondochter had graag een paar mandjes om kleine spulletjes in de woonkamer op te bergen. Tijdens de workshop zocht ik mooie okergele en bruine katoen uit en maakte enkele mandjes met het patroon van Claire.

Okergeel met bruin

Okergeel met 2 kleuren bruin

De 2 mandjes samen

Mét logo ;)

Voor 1 van de dochters maakte ik een hoesje voor haar nieuwe e-reader, op dezelfde manier als de iPad-hoes van haar zus.





De andere Sint-cadeautjes vond de goedheiligman in de winkel.







6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Daar zullen ze blij mee geweest zijn, denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk patroon van die mandjes, komt goed uit met dit garen!
    De Sint boft met zo'n bezige bij!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinterklaas mag blij zijn met zo'n hulp! (En de familie ook trouwens!) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Originele cadeautjes van de Sint.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zijn de leukste kadootjes! Heerlijk werkje hé..die mandjes. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn die zelfgemaakte cadeautjes van de Sint... mooie mandjes en heel mooi hoesje. Waar die Sint toch al die tijd haalt is me een raadsel.:-)

    BeantwoordenVerwijderen