zondag 11 december 2016

Kerstmarkt - Verkoop voor goed doel

De kerstmarkt was een groot succes! Dank je wel aan de organisatie en bezoekers!

Toen we vanaf 14.00 u ons kraampje mochten opstellen, waren er al geïnteresseerden aanwezig. Binnen stonden een 10-tal kraampjes, het woonzorgcentrum zorgde voor een lekker dessertenbuffet en heerlijke soep met broodkorstjes, er was live-muziek en buiten stond een jenevertentje.

Zoals verwacht, vond ik het niet makkelijk om alles uit te stallen, maar het lukte uiteindelijk wel.




Omwille van de drukte is het me niet gelukt om ook een kijkje te nemen aan alle andere kraampjes.
Zeppelynn had mooie beschilderde kopjes en koekjesdozen bij, alsook leuke wenskaarten.
Rechts van me stond Oxfam Wereldwinkel met hun mooie geschenkartikelen en lekkere wijnen. Leuk om de vrijwilligsters terug te zien, enkele jaren geleden was ik nog één van hen.
Links van me stond een dame die ik regelmatig tegenkom wanneer ik mijn vader bezoek. Zij haakte mooie knuffels en ook een schitterende kerststal van Christel Krukkert. Ze verkocht haar handwerk t.v.v. het woonzorgcentrum.



Ook de Kerstman was aanwezig. Ik maakte een foto van hem, maar stond zo veraf, dat ik mijn toestelletje niet scherpgesteld kreeg. Op de achtergrond zie je één van de mooie raamschilderingen van onze dorpsgenoot.



De verkoop t.v.v. "vzw De Vriendenkring" van "de 3master" ging vlot. De cactussen vlogen weg, net als de portemonneetjes. Ook sleutelhangers werden er veel verkocht, enkele knuffels, dekentjes, kerstversieringen, ...

Maar natuurlijk bleef er ook nog wat over. Ben je geïnteresseerd in één van onderstaande haakwerkjes, stuur me dan een mailtje. De opbrengst hiervan is ook bestemd voor mijn goed doel.





Alhoewel bijna iedereen fan is van deze slingers en ze zeer origineel werden bevonden, zijn er toch nog verschillende beschikbaar. Had ik er ook maar niet zoveel moeten maken, hè ;).



Ook de slingers met driehoekige vlaggetjes zijn nog verkrijgbaar.




Ik sluit het rekensommetje van mijn schenking aan de 3master nog niet af. Ik moet immers nog enkele bestellingen afwerken; 8 cactussen en 3 mini-kerstboompjes liggen te wachten om in elkaar gezet te worden.
Ik weet dus nog steeds wat te doen ;)!

4 opmerkingen:

  1. Mooie uitstalling van jouw spullen. Ik kan me voorstellen dat het niet meevalt om alles duidelijk en zichtbaar neer te zetten, zodat alles mooi uitkomt. Fijn dat de markt zo gezellig en geslaagd was. De overgebleven verkoop je vast nog of je kunt ze gebruiken als begin voor een volgende markt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al met al denk ik dat je goed verkocht hebt. Ik hoop voor je dat je de laatste spulletjes ook nog kwijt raakt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, je hebt goed verkocht! Succes met de laatste maakwerkjes. Ik hoop ook dat je het resterende spul nog verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen