donderdag 8 december 2016

Kerstversiering

Wat was ik aangenaam verrast toen ik deze kerstversiering zag bij Claire! Blij dat ik nog restjes Sparkle en vele kleurtjes Soft Mix had liggen!

Zondagavond begon ik te haken en op woensdagavond had ik 20 schitterende ballen.



Meestal plaats ik de kerstboom de zondag voor kerstmis, maar nu trok ik toch even de zolder op om eens tussen mijn kerstversieringen te kijken. In de doos met de oude kerstballen van mijn grootmoeder zou wel eens zo 'n uitgeholde kerstbal kunnen liggen...



Hoera, eentje zat er inderdaad tussen. In kleurtjes gelijkend op twee van mijn gehaakte ballen. De grootte scheelt wel een beetje ;).



Ook nog gevonden tussen mijn kerstgerief: een oude opbergdoos voor kerstballen. De breekbare kerstballen even weggelegd, de gehaakte liggen er nu mooi te wezen.



De doos mag morgen mee naar de kerstmarkt. Benieuwd of de bezoekers ook zo vrolijk worden van deze kerstballen.

10 opmerkingen:

  1. De kerstballen zien er mooi en vrolijk uit. Ze lijken echt op die oude kerstbal. Ik ben benieuwd welke reacties je krijgt op de kerstmarkt.

    Groetjes en veel plezier op de kerstmarkt, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are lovely and such fun, hope you enjoy the market.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ze zijn super! Die ballen ben je zo kwijt. Waarschijnlijk de hele doos tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 20 kerstballen, wat heb je dat snel gedaan! Die zijn zo weg joh. Ze zijn super! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes, morgen. Nostalgie, die kerstballen, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag dit patroon vandaag ook! Leuk hoor! Mijn grootmoeder had vroeger ook zo'n kerstballen. Nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen